Vrácení a reklamace

VRÁCENÍ ZBOŽÍ

Chcete zboží z jakéhokoliv důvodu vrátit? Ze zákona máte 14 dní, my vám dáváme dokonce 90 dní na vrácení, abyste si mohli všechno v klidu promyslet. Postup pro reklamace je jiný a najdete ho níže.

Děkujeme, že chápete, že drobné náklady na vrácení platíte dle obchodních podmínek vy jako kupující. 

1. Napište nám na info@hurato.cz, že budete zboží vracet a že od vás máme očekávat zásilku.

2. Stáhněte si formulář Vrácení zboží (Odstoupení od kupní smlouvy). Stáhnout

3. Vyplňte formulář. Budeme rádi, když uvedete i důvod vrácení.

4. Vytiskněte formulář a podepište. Nebo nám jej podepsaný jen pošlete opět e-mailem.

5. Do balíčku vložte zboží, které vracíte (kompletní, nepoškozené, s obalem) a formulář Vrácení zboží.

6. Zásilku prosím pečlivě zabalte, aby při přepravě nedošlo k poškození.

7. Na balíček napište doprava dolů naši adresu Huráto.cz, Karlov 289, 284 01 Kutná Hora, doleva nahoru vaši adresu jako odesílatele.

TIP: Případně nám balíček můžete poslat přes Balíkovnu do Balíkovny (Masarykova 148, 284 01 Kutná Hora 1-Hlouška) nebo přes Zásilkovnu do Zásilkovny (Čáslavská 199, 284 01 Kutná Hora 1-Karlov). Do aplikace Balíkovny nebo Zásilkovny nezapomeňte zadat adresáta Hurato.cz, e-mail info@hurato.cz a telefonní číslo +420720190277.

8. Zásilku odešlete. Děkujeme, že chápete, že tyto drobné náklady na vrácení platíte vy jako kupující. Zásilku neposílejte na dobírku, takové zásilky nepřijmeme.


Peníze vám vrátíme co nejdříve, nejdéle do 10 pracovních dní od přijetí vráceného zboží.

Pokud byste měli jakékoliv otázky, neváhejte nás kontaktovat. Vrácení zboží se řídí legislativou a obchodními podmínkami.

 

REKLAMACE ZBOŽÍ

Chcete zboží reklamovat, protože je vadné nebo se bez vašeho přičinění rozbilo? Ze zákona máte 2 roky na reklamaci. Pokusíme se vám vyhovět. Postup pro vrácení zboží je jiný a je výše.

1. Napište nám na info@hurato.cz, že budete zboží reklamovat a proč, případně i fotky nebo video s poškozením. Domluvíme se na odeslání zboží k reklamaci, ideálně přes Zásilkovnu. Ale zboží nám můžete zaslat i jakýmkoliv jiným dopravcem.

2. Stáhněte si formulář Reklamace zboží (Odstoupení od kupní smlouvy). Stáhnout

3. Vyplňte formulář. Popište prosím co nejpřesněji, kde a jak je zboží poškozené.

4. Vytiskněte formulář a podepište.

5. Do balíčku vložte zboží, které reklamujete (kompletní, ne jen poškozenou část, ideálně i s obalem) a formulář reklamace zboží.

6. Zásilku prosím pečlivě zabalte, aby při přepravě nedošlo k dalšímu poškození.

7. Na balíček napište doprava dolů naši adresu Huráto.cz, Karlov 289, 284 01 Kutná Hora, doleva nahoru vaši adresu jako odesílatele.

8. Zásilku odešlete ideálně přes Zásilkovnu nebo přes jakéhokoliv jiného dopravce. Zboží prosím neposílejte na dobírku, takové balíčky nepřijmeme. Pokud se nedomluvíme v mailu jinak, drobné náklady na reklamaci hradíte zatím vy, ale až ji uznáme, vrátíme vám samozřejmě i tyto peníze.


Reklamaci vyřídíme a peníze vám vrátíme co nejdříve, ze zákona máme 30 dní, ale většinou vše stihneme do 10 pracovních dní od přijetí reklamovaného zboží.

Pokud byste měli jakékoliv otázky, neváhejte nás kontaktovat. Reklamace zboží se řídí legislativou a obchodními podmínkami.